Vyhledávání


Kontakt


"Víme, že těm, kdo milují Boha, všechno napomáhá k dobrému - totiž těm, které povolal podle svého záměru." Římanům 8:28

E-mail: tyjsiduvod@centrum.cz

Chvály

chvaly.kristnet.cz
Nový začínající web projekt chval.

Tak jsme se dočkali

01.09.2008 15:25

Konečně vyšel zpěvník s českými překlady známých světových chval

Existují chvály, které uchvátily lidi ze všech možných národů, takže se zpívají téměř po celém světě. Překlady mnoha z nich teď můžeme najít v novém zpěvníku a můžeme si je teď spolu zpívat hezky česky. Máme tu "autorizované překlady", které by nám mohly pomoct se sjednotit, přestat si hýčkat tu svoji oblíbenou verzičku..., ale jak znám tu naši povahu českou, tak nevím, nevím... Myslíte, že se ty "autorizáky" ujmou?

A proč vznikly tyto stránky?

Když jsem tak listoval nově koupeným zpěvníkem, hodně chval jsem vůbec nepoznal, na první pohled mi nic neříkaly. "Chtělo by to ty písničky slyšet", říkala manželka. "Dyť tam máš ty MIDI soubory na přiloženým CéDé-čku..." Poslechli jsme si asi dvě písničky: "To se poslouchat fakt nedá, chtělo by to slyšet opravdovou muziku." A tak jsem sednul k internetu a našel jsem pro naši úžasnou "mamku" ty videa na YouTube...

Posuďte sami, jestli se to dá poslouchat líp než ty MIDI ...

Tady je seznam všech písní.

 


Počítadlo.cz